.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و...
اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!

راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و...

*** شنيده ها حاكي است جمعی از روزنامه نگاران و نویسندگان دوم خردادي گیلان درصدد تشکیل یک تشکل صنفی-سیاسی هستند. این گروه در انتخابات فعالانه از کاندیداها حمایت خواهند کرد و گفته مي شود اين گروه از سوي احزاب دوم خردادي در حال راه اندازي هستند واز اصلاح طلبان سرشناس و جوان هستند.

***شنيده ها حاكي است دفتر جبهه اصولگرايان مستقل هفته آينده با حضور يكي از نمايندگان مردم تهران و از اعضاي شوراي مركزي در گيلان افتتاح و رسما شروع به فعاليت خواهد كرد.

*** اخيرا از اردگاه اصلاح طلبان در رودسر خبر مي رسد كه انشعابي در بين آنها بروز كرده است و تقوائيان كانديداي رد صلاحيت شده دوره هفتم و از فعالان حزب مشاركت در جلسه خصوصي انصراف خود را اعلام نموده است و اعضاي حاضر در اين نشست حاضر به حمايت از حسن زادگان نيز نشده اند و گفته مي شود تقوائيان حسينيان رئيس سابق شوراي شهر رودسر را بعنوان كانديداي اين گروه به حاضران معرفي كرده است و گفته مي شود اخيرا اصلاح طلبان رودسر اقدام به راه اندازي وبلاگي تحت عنوان نوبهار به آدرس اينترنتي /www.gozzar.blogfa.com كرده اند و در اين وبلاگ اخبار اصلاح طلبان كشور و منطقه را منعكس مي كنند.

***با توجه به اينكه مديران دولتي طبق قانون حق فعاليت به نفع هيچ كانديدايي را ندارند شنيده ها حاكي است اما يكي از بخشدار ان املش براي نماينده شهرستان فعاليت علني مي كند .وي بصورت آشكار به منزل بسياري از روستائيان مراجعه و يا كانديداهايي كه در منطقه جلسات خانگي برگزار مي كنند اعضاي جلسه را به نحوي احضار مي كند و تا كنون با بسياري از اعضاي شوراهاي روستايي در خصوص حمايت از عباسي رايزني كرده است .

***شنيده ها حاكي است 5 تن از كانديدهاي اصولگراي شهر ستان رشت اخيرا از سوي يكي از احزاب قديمي گيلان دعوت گرديده بودند تا در خصوص ارائه يك ليست 3 نفره از سوي اصولگرايان رايزني كنند و گفته مي شود در اين نشست به جمع بندي خوبي رسيده اندو خبرهاي خوشي از اردگاه اصولگرايان گيلان در خصوص ارائه يك ليست واحد به گوش مي رسد .

***شنيده ها حاكي است درشهرستان لنگرود يكي از كانديداهاي احتمالي در جلسات خانگي خود عده اي از مديران اجرايي را همراه خود دارد و وي در اينگونه جلسات ضمن تاكيد بر اين نكته كه در اين دوره از انتخابات به افرادي راي دهيد كه سابقه كاردروزارت كشور را داشته باشند و ازحاضران مي خواهد اگر مشكل آب،گاز،تلفن ،راه و همچنين بنزين دارند به وي مراجعه كنند.

*** شنيده ها حاكي است عباسي نماينده رودسر و املش هفته گذشته با رودسري ها و املشي هاي مقيم تهران در شهرك انديشه تهران جلسه انتخاباتي داشته است كه در اين نشست به بيان عملكرد خود پرداخته است و گفته مي شود حدود 50 نفر شركت داشته اند.

*** شنيد ه ها حاكي است جمعي از روزنامه نگاران شمال در آستانه انتخابات مجلس هشتم اقدام به راه اندازي كانون روزنامه نگاران مستقل شمال كرده اند كه در انتخابات مجلس هشتم در سطح تمامي شهرستانهاي استانهاي شمالي كشور ليست انتخاباتي ارائه خواهند كرد و گفته مي شود سايت اينترنتي صداي شمال بعنوان پايگاه خبري تحليلي اين گروه درچند روز آينده شروع به فعاليت خواهد كرد.

***شنيده ها حاكي است مديركل صدا و سيماي مركز گيلان براي تثبيت موقعيتش دست به دامن اصلاح طلبان شده است و گفته مي شود برخي وبلاگهاي مسئله دار و بي نام و نشان از جمله شهر من رشت در حمايت از حسيني دست بكار شده اند.

***شنيده ها حاكي است يكي از معاونان اداره كل آموزش و پرورش استان گيلان رسما به فعاليتهاي انتخاباتي و رايزني براي برخي كانديداها در حوزه هاي مختلف استان گيلان خصوصا شرق گيلان مشغول است .

*** شنيده ها حاكي است يكي از كاركنان صدا و سيماي مركز گيلان كه اخيرا بعنوان مجري از سوي دانشگاه آزاد اسلامي براي يادواره شهداي دانشجو دعوت گرديده بود تقاضاي مبلغ 70 هزار تومان براي اجراي اين مراسم كرده بود كه مسئولان دانشگاه آزاد گيلان با اين در خواست موافقت نكرده و از فردي ديگر بعنوان مجري استفاده كردند.

*** شنيده ها حاكي است گروهي جعلي اقدام به انتشار ليست جبهه اصولگرايان اصلاح طلب در گيلان كرده اند و گفته مي شود دبير اين جبهه در گيلان اين موضوع را كاملا تكذيب كرده و اظهار داشته ما ليست پيشنهادي خود را به شوراي مركزي اين تشكل جهت ارائه به جبهه متحد اصولگرايان ارسال كرده ايم وليست انتشارشده به نقل از يك منبع آگاه صحيح نبوده و بيشتر گمانه زني بوده است وي در عين حال گفته ليست اين تشكل در بسياري از حوزه ها مشترك با جبهه متحد اصولگرايان خواهد بود .

***شنيده ها حاكي است جبهه متحد اصولگرايان در شهرستانهاي رودسر و املش با محوريت آقاي باقرزاده معاون صداي صدا و سيماي مركز گيلان تشكيل شده و اعضاي آن را نيز آقايان اكباتان ،سعيدي،خاني رئيس آموزش و پرورش، اسماعيلي ، و شريفي تشكيل مي دهند .

*** شنيده ها حاكي است نماینده دوره پنجم و یا کاندیدای رد صلاحیت شده دوره هفتم مجلس در صومعه سرا در یک جلسه خصوصی 8 نفره در تاریخ 86/9/3 در منزل یکی از دوستان خود گفت: بنده اکنون دکتری گرفته ام و مدرک بنده هم مثل بعضی ها قلابی نیست و از دانشگاههای معتبر گرفته ام و به احتمال 98% در این دوره در صحنه خواهم بود و تائید صلاحیت می شوم.اگر 2% هم در صحنه انتخابات تائید نشوم، هیچکدام از افراد از جمله دلخوش، جوادی، قاسم نژاد، مومن زاده و غیره جانشین من نیستند.در دوره گذشته هم اشتباه کردم .این بار تا آخر می مانم و ازمردم می خواهم به من رای دهند ولو تائید صلاحیت نشوم تا در بالا مسئولین بدانند مردم مرا می خواهند.

***شنيده ها حاكي است برخي از كانديداهاي سرشناس دوم خردادي گيلان از ترس رد صلاحيت خودشان قصد دارند تا در تهران ثبت نام كنند و بعد در زمان قانوني خودشان را به گيلان انتقال دهند وگفته مي شود شاید آقایان فکر کرده اند هیئتهای نظارت در هر استان با استان دیگر فرق دارد و لابد آنجا (تهران) زمینه مناسبتر است. به هر حال آزمایش است، اشکالی ندارد.
*** شنیده ها حاكي است رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیاهکل به افراد تحت پوشش این اداره، مبلغ پانزده هزار تومان پرداخت کرده و اعلان داشته این پولها هدیه آقای ندیمی نماینده مجلس است.

***شنيده ها حاكي است حجت الاسلام اکرمی، امام جمعه آستارا در نماز جمعه 86/9/24 در خطبه دوم نماز جمعه خویش به سخنان اهانت آمیز اعلمی نماینده اصلاح طلب تبریز انتقاد کرد.امام جمعه آستارا گفت: از اصلاح طلبان جز اینها انتظاری نداریم. مردم، دوستدار اهل بیت هستند و بخصوص به امام حسین و شهدای کربلا عشق می ورزند و هرگز به سخنان اهانت آمیز اکبر اعلمی بی تفاوت نخواهند ماند. مردم آستارا هم در تائید سخنان امام جمعه این شهر، شعار مرگ بر منافق سر دادند و از سخنان امام جمعه خود حمایت کردند.

***شنيده ها حاكي است اخيرا يكي از كانديدای مجلس هشتم در لنگرود وقتی به یکی از روستاهای توابع اطاقور رفت اهالی روستا از او راجع به راه روستائی خودشان گله کردند .این آقای کاندیدا که قبلا در توزیع کوپن بنزین هم ید طولائی داشته، دست به کار شد و با نوشتن یک نامه برای شهردار املش! از آقای شهردار خواست این جاده روستائی را شن ریزی کند و کمپرسی های شهرداری هم سریعا این عمل را انجام دادندو گفته مي شود اطاقور از بخشهای لنگرود است .املش یک شهرستان از حوزه انتخابیه رودسر است.جاده هم جاده روستائی و شهرداری املش هم مسئول شهر املش است.ظاهرا شهرداری املش از هم اکنون گوش به فرمان این کاندیدا از شهر همجوار است و مایل است به او کمک کند.

***شنيده ها حاكي است جزواتي آموزشي تبليغي از ناحيه حزب اعتماد ملي گيلان در شهر املش توزيع شده است در كنار آن جزوات منشور انتخابات اين حزب هم پخش شد.اين حزب با ارسال شماره تلفن و اعلام شرائط عضويت، از عموم افراد بالاي 15 سال خواسته است كه در آن ثبت نام كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.